Mandrake 9.0 a mod_auth_mysql

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Sobota Únor 15 20:23:06 CET 2003

On Sat, 15 Feb 2003, Svrlo Milan wrote:

> Dobry den,
>
> chcem sa spytat ako naistalovat - odkial mod_auth_mysql pod MDK 9.0 ?
> Skusal som hladat na nete, najde mi toho ozaj vela, ale nic nefunguje, ked
> to skusam instalovat tak dostavam ako dopoved same chyby zavislosti a pritom
> mam vsetky dostupne updaty stiahnute a naistalovane. Nerozumiem.

Ten modul je natolik trivialni, ze po precteni prislusneho README a po
instalaci devel balicku pro apache a mysql je jeho zprovozneni otazkou 10
minut.

Pokud nutne trvate na RPM balicku, tak je jeho vyroba z prislusneho SRPMS
balicku taktez hodne primocara.

Zbytecny cas venovany hledani venujte spise pochopeni principu toho jak
to funguje a potom budete umet resit problemy s chybejicimi zavislostmi
jinym zpusobem.

R.V.