network pres LED diody

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Sobota Únor 15 15:27:43 CET 2003

On Sat, 15 Feb 2003 12:36:32 +0100, Jirka Slaby wrote:

: Nevim ani presne jakej protokol to pouziva nebo jak se to oficialne jmenuje
: a jak je to s HW?

Ronja, ale ak sa nemylim, neda sa to kupit, iba vyrobit.

Ak Vas to bavi, fajn (sam ten pocit dobre poznam, len toho
casu je malo :-)), ale pokial to ma byt prostriedok a nie
ciel, asi by som v pripade priamej viditelnosti, vzdialenosti
radu stoviek metrov a akceptacie o nieco mensej rychlosti
siel radsej do Wi-Fi, zvlast ked vas je viac ako dvaja.

Na rozdiel od casu, ked Ronja vznikala, je dnes Wi-Fi HW
dostupny za rozumne ceny.

Zdravi
--
                                       Stano