network pres LED diody

Jirka Slaby magovec na mujbox.cz
Sobota Únor 15 19:06:06 CET 2003

"Stanislav Meduna" <stano-cznews na meduna.org> wrote in message
news:b2liov$fh8$1 na meduna.org...
> On Sat, 15 Feb 2003 12:36:32 +0100, Jirka Slaby wrote:
>
> : Nevim ani presne jakej protokol to pouziva nebo jak se to oficialne
jmenuje
> : a jak je to s HW?
>
> Ronja, ale ak sa nemylim, neda sa to kupit, iba vyrobit.
>
> Ak Vas to bavi, fajn (sam ten pocit dobre poznam, len toho
> casu je malo :-)), ale pokial to ma byt prostriedok a nie
> ciel, asi by som v pripade priamej viditelnosti, vzdialenosti
> radu stoviek metrov a akceptacie o nieco mensej rychlosti
> siel radsej do Wi-Fi, zvlast ked vas je viac ako dvaja.

> [...]

No co sem zatim cet tak je to opravdu jenom "domorobo" vyroba. To bude
opravdu problem s casem a navic lidi pro ktery to chci si to vyrabet urcite
nebudou (elektronickymi znalostmi urcite nevladnou) a ja na to nemam cas to
delat treba 5 krat.

Jedna se o propojeni tak 3 domu (zatim) ktery jsou budto sousedi nebo max 20
m od sebe (pres ulici) a tak si rikam jestli WiFi neni jako jit s kanonem na
komara? Nejlepsi by asi byl kabel ale problem bude projit pres ulici a pak
mi neni jasny jak budu muset tahat dlohy kabely treba od 5 domu k jednomu
HUBu nebo SWITCHi. Proto jsem zacal uvazovat i o alternativach....

BTW chodilo by WiFi bez pouziti anten (pouze teda ty co sou ke karte) takhle
pres zdi domu ale na takovou blizkost? Zkusenost treba s notebookem nemate?

J. Slaby