Dial up: destination host unreachable

Zdenek Masek mail na sediss.com
Sobota Únor 15 19:29:08 CET 2003

Ze souboru /etc/sysconfig/network jsem odmazal řádek GATEWAY=192.168.1.254,
který si tam dosadil automaticky instalátor na základě mnou zadané IP adresy
stroje 192.168.1.1, načež v routovací tabulce se konečně začala objevovat
brána poskytovatele a ne tato automaticky stanovená instalátorem. A potom
jsem už mohl začít brouzdat lynxem v IP adresách. Dál zatím zase nevím, jsou
to pro mě nové věci.
A děkuji za vyřešené problémy ochotným lidem jako Vy (ještě z jiné diskuze),
takže i když se pokaždé žádoucího výsledku nedopídíme, jsem Vám skutečně a
upřímně vděčný.

Zdeněk Mašek