Dial up: destination host unreachable

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Sobota Únor 15 19:36:15 CET 2003

On Sat, Feb 15, 2003 at 07:29:08PM +0100, Zdenek Masek wrote:
> Ze souboru /etc/sysconfig/network jsem odmazal řádek GATEWAY=192.168.1.254,
> který si tam dosadil automaticky instalátor na základě mnou zadané IP adresy
> stroje 192.168.1.1, načež v routovací tabulce se konečně začala objevovat
> brána poskytovatele a ne tato automaticky stanovená instalátorem. A potom
> jsem už mohl začít brouzdat lynxem v IP adresách. Dál zatím zase nevím, jsou
> to pro mě nové věci.

V tomto případě půjde nejspíš o nastavení nameserverů - soubor
/etc/resolv.conf. Ale na takový problém narazí prakticky každý, kdo
zkouší připojení. Už takhle má tento diskusní list obrovský provoz.
Kdyby se na takové základní věci ptal každý, bylo by to naprosto
neúnosné. Doporučuji nejdřív si přečíst Networking-Overview-HOWTO
nebo nějakou knihu, abyste získal přehled, co vlastně nastavujete.
Spousta věcí pak bude jasnější a přirozenější. Neberte to, prosím,
jako nějaké zastrašování, jde mi opravdu o zachování funkčnosti a
použitelnosti tohoto listu.

                                                     Michal Kubeček