Mandrake 9.0 a mod_auth_mysql

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Únor 15 20:25:36 CET 2003

Dne so 15. únor 2003 18:23 jste napsal(a):
> Dobry den,
>
> chcem sa spytat ako naistalovat - odkial mod_auth_mysql pod MDK 9.0 ?
> Skusal som hladat na nete, najde mi toho ozaj vela, ale nic nefunguje, ked
> to skusam instalovat tak dostavam ako dopoved same chyby zavislosti a
> pritom mam vsetky dostupne updaty stiahnute a naistalovane. Nerozumiem.
>
> Neviete nahodou niekto nejaky link na download *.rpm balicka tohoto modulu
> pre verziu Apache 1.3.26 ?
> Alebo aj archiv, to je vcelku jedno, len aby bol pre tuto distribuciu.
> V cookri najdem toho vela ale pre novsie verzie a nechce sa mi to vsetko
> [...]

Pokud máte pomalé spojení proč nepoužijete to co máte na svém CD ?
V MDK to určitě je (pochybuji že tam nedali základ) když tak použijte novější
apache a novější mod_auth_mysql prostě to co je na CD.

A pokud nemáte CD poproste zda by vám ho někdo nevypálil a neposlal pokud to
nechcete tahat po modemu.

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |