Delka podpory jednotlivych distributoru

Martin Reiser martin.reiser.konf na centrum.cz
Sobota Únor 15 21:32:14 CET 2003

Zdravim vsechny priznivce a odpurce jednotlivych ditribuci:

Nemate nekdo prehled (nebo neni neco na NETu) o tom,
1. jak dlouhou podporu poskytuji jednotlive distribuce.
Zajimaji mne ty beznejsi.

Pokud RH a Mandrake hodlaji davat do obehu baliky je rok pripadne rok a pul
, je to zoufale malo. Jak potom pred pred sefem, ktery zna windows a vidi
reklamu m$, vysvetlit vyhodu linuxu oproti Windows. Zepta se na delku
podpory a vy reknete 1 rok, tak se vam vysmeje. K cemu stabilita linuxu,
kdyz to budu muset preinstalovat nebo ugradovat ?
To nebudou ani bezpecnostni balicky ? - apache, sendmail, jadro, xinetd ...
?
To mam kazdy rok upgradovat server ? Slysel jsem o dosti upgradech RH, ktere
neprobehly bez problemu.
V jedne firme, kde uz nepracuji, je bezi Redhat 7.0 porad bez problemu jako
mailserver brezna 2001. A klidne by mohl bezet dal, ale bez security fixů
?To uz nebude mozne ? Nebo mam pri cene zeleza 25.000 kupovat nejaky
advanced server za 50.000 ? nebo vše kompilovat  a suplovat práci
ditributora ?

Pokud to tu uz bezelo , tak mi staci odkaz na ten thread. Pokud se v necem
mylim, tak budu rad, kdyz mne poopravite.

Martin Reiser