Delka podpory jednotlivych distributoru

Pavel švarc stefan.samecek na volny.cz
Sobota Únor 15 22:33:22 CET 2003

Martin Reiser wrote:

> Zdravim vsechny priznivce a odpurce jednotlivych ditribuci:
>
> Nemate nekdo prehled (nebo neni neco na NETu) o tom,
> 1. jak dlouhou podporu poskytuji jednotlive distribuce.
> Zajimaji mne ty beznejsi.
>
> Pokud RH a Mandrake hodlaji davat do obehu baliky je rok pripadne rok a
> pul , je to zoufale malo. Jak potom pred pred sefem, ktery zna windows a
> vidi reklamu m$, vysvetlit vyhodu linuxu oproti Windows. Zepta se na delku
> podpory a vy reknete 1 rok, tak se vam vysmeje. K cemu stabilita linuxu,
> kdyz to budu muset preinstalovat nebo ugradovat ?
snadné kupte si např. RedHat Advanced Server
on MS nějak z hlediska bezpečnosti podporuje svoje produkty ?? :O))
přeinstalace nebo upgrade snad nic nevypovídá o stabilitě, podporovat se
můžete sám, budete sledovat chyby všech vámy používaných aplikací a budete
si vytvářet update balíčky. Šílený co !? No tak potom si to musíte
zaplatit.

Stefan

PS: nikdo tady nikdy nezmínil, jak je na tom s podporou SuSE. Hledal jsem na
jejich webu informací spousta, ale o délku podpory jsem nenašel. Zase tak
moc sem nehledal.