Zamrznuti systemu

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Neděle Únor 16 11:11:04 CET 2003

On Sun, Feb 16, 2003 at 10:32:42AM +0100, Pavel Dobes wrote:
> Premontovaval jsem pocitac (jen jsem zasroubovaval vse, co se da...) zacal
> zatuhavat pocitac. Po kontrole vsech komponent jsem si myslel, ze je
> problem vyresen. Kdyz jsem ale naposledy prisel k pocitaci a byl tuhy.
>
> Blikaly ale na klavesnici Caps-Lock a Scrool-Lock. Nevite co to znaci?
>
> Jelikoz jsem nenasel zadny problem ve spojich hardware, ka se ptam
> prostrednictvim konference.
>
> Jake jsem vlastne diagnosticke nastroje? Nejak jsem je zatim
> nepotreboval...
>
> Diky
> PaD

To je dost off-topic, nejsme konference o hardware. Zkuste jesli neni
vadna pamet programkem Gold Memory, kdyz ho nevygooglujete tak napiste,
vystavim vam ho na webu. Jestli tam mate i widle tak Burnin testuje snad
uplne vsechno. Mate pocitac v siti? Pingnete na nej kdyz umre? Jestli
funguji blikatka, jde to vypnout dabeslkym trojhmatem?

tady je par programku na vyladeni systemu, potazmo benchmarky
http://people.redhat.com/alikins/system_tuning.html#disk

Predne ten pocitac rozeberte do mrte, vyluxujte, smazte windows,
zkotrolujte vetracek na procesoru, vsechno vyndejte a zandejte a
zasroubujte. Pak teprve testovat znova.

-- Dalibor Straka