Autentifikacia cez MySQL - mod_auth_mysql

Dan Bar Daniel.Bar na seznam.cz
Pondělí Únor 17 03:50:50 CET 2003

Svrlo Milan wrote:
> Dobry den,

Take,

> [...]
>
> dostavam takuto hlasku :
>
> Interval server Error
> The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request
> Please contact the server administrator, webmaster na web_work.com and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
> More information about this error may be available in the server error log.
>
> v error logu je :
> [Sun Feb 16 14:59:13 2003] [notice] child pid 2169 exit signal Segmentation fault (11)

Z errorlogu vyplyva ze jeden z potomku hlavniho Apache procesu - tedy
ten ktery obsluhuje http klienty (child pid 2169)- se "nechoval
zpusobne" a byl nasilne ukoncen. Pokud je to jediny pripad, kdy se vam
objevuje tato hlaska, pak by se dal vyloucit vliv pripadnych chyb HW.

Pak by to byla chyba v software. Moznosti mohou byt: porusene binarni
soubory, spatne (verze) uzivanych sdilenych knihoven (zkuste ldconfig) a
nebo proste programova chyba v Apache (a nebo onom mysql modulu).

Pokud jste, jak predpokladam, instaloval z RPM, pak by zavislosti mely
byt ok. Pro kontrolu integrity binarnich souboru lze uzit rpm -V balicek.

Je-li potud vse ok, nejsou k dispozici aktualnejsi balicky - updaty ?
BTW: u jednoho programu se mi stalo, ze pri spatne syntaxy vstupnich
parametru skoncil na SEGFAULT - zrejme chybny vstupni parser parametru.
Je vase syntax ok ?
Je db dostupna ?

V kazdem pripade, pokud by to nakonec bylo takovouhle trivialitou,
radeji bych modul nepouzival. Byla by to tak jako tak chyba v SW.

Psledni veci, ktera mne ted napada je vyuziti coredump souboru a
debugging pres gdb. Ale jelikoz jsem na syslevel v Linuxu jeste nic
nedelal, musel by vam poradit nekdo jiny co z toho lze vycist. Maximalne
- pokud zadny coredump nemate, pak se podivejte na ulimit prikaz.

Dan