Autentifikacia cez MySQL - mod_auth_mysql

Svrlo Milan svrlo na stonline.sk
Pondělí Únor 17 19:54:40 CET 2003

Dobry den,

> Pak by to byla chyba v software. Moznosti mohou byt: porusene binarni
> soubory, spatne (verze) uzivanych sdilenych knihoven (zkuste ldconfig) a
> nebo proste programova chyba v Apache (a nebo onom mysql modulu).
>
> Pokud jste, jak predpokladam, instaloval z RPM, pak by zavislosti mely
> byt ok. Pro kontrolu integrity binarnich souboru lze uzit rpm -V balicek.

Instaloval som to z RPM a bolo to chybne. Nakoniec som skusil z archivu
a bolo to chybne. A potom som zistil ze chyba bola v chybajucich hlavickach
pre apache - pre nahravanie a kompilaciu DSO. :-)

Dakujem za pomoc a prajem pekny den
Milan Svrlo