Dosemu+Fox+zdielane indexov v sieti

Petr Zapadlo zapadlo na melzer.cz
Pondělí Únor 17 07:54:24 CET 2003

> Pod DosEmulatorom a DrDosom mi bezi restauracny system na 3 kasach. Na
> kazdej kase sa mozu robit objednavky. Je to tam osetrene tak, ze pri
> otvoreni stola si natiahne data z databazy do pomocnej tabulky, ktora
> sa edituje. Pri potvrdeni to cez seek hlada polozky v databaze a zapise
> ako treba. Problem nastava vo chvili, ked sa stol otvori a upravuje na
> dvoch kasach naraz. Data sa stanu nekonzistentne - kazda kasa sice vidi
> "svoje" zmeny spravne, ale navzajom sa lisia. Spravi to az nova zmena
> v objednavke (samozrejme len z jednej kasy) a "nahodne" (tedla podla
> [...]

Nechci byt spatnym prorokem, ale myslim si ze takhle to nerozchodite.

Je zde nekolik problemu:
1) Zamykani souboru (a casti souboru) pres dosemu - smbmount
2) Cachovani smbmount (pokud se na siti provede zmena, tak se neprojevi na
souboru dostupnem pres smbmount)

Oba dva jsou tak fatalni, ze s nimi urcite nepohnete.

Je tu jedine mozne reseni.

Presunout data na server a vsechny instance dosemu provozovat na serveru - tj
kasy budou pouhe terminaly. Pak jednotlive instance dosemu pojedou proti
lokalnimu fs (pres lredir) a tam podle mych zkusenosti zamykani jede
uspokojive.

S pozdravem
--
Petr "Zapik" Zapadlo