Dosemu+Fox+zdielane indexov v sieti

Michal Samek spec_list na tony.cz
Pondělí Únor 17 08:44:38 CET 2003

> Nechci byt spatnym prorokem, ale myslim si ze takhle to nerozchodite.

Presne tak.

> Je zde nekolik problemu:
> 1) Zamykani souboru (a casti souboru) pres dosemu - smbmount

Vrstva smbfs v soucasne verzi (podle vseho) vubec nepodporuje urcite
typy zamykani, minimalne region-lock z dosemu pres smbfs neprojde.
Existuji experimentalni patche pro smbfs, ale zatim jsem se k tomu
nedostal. Je mozne, ze ani v dosemu v mfs neni vse v poradku, zkousim to
zrovna resit.

> 2) Cachovani smbmount (pokud se na siti provede zmena, tak se neprojevi na
> souboru dostupnem pres smbmount)
>
> Oba dva jsou tak fatalni, ze s nimi urcite nepohnete.
>
> Je tu jedine mozne reseni.
>
> Presunout data na server a vsechny instance dosemu provozovat na serveru - tj
> kasy budou pouhe terminaly. Pak jednotlive instance dosemu pojedou proti
> lokalnimu fs (pres lredir) a tam podle mych zkusenosti zamykani jede
> uspokojive.

I tam bych ale radeji udelal pokus se 2 instancemi dosemu a zkousel
zamykani zaznamu a souboru, u nekterych .dbf implementaci nejede ani
toto (clipper+dbfnsx).

--
Michal Samek <spec_list na tony.cz>