Dosemu+Fox+zdielane indexov v sieti - VYRIESENE

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Pondělí Únor 17 09:05:21 CET 2003

Pekny den ;o)

len ak niekto bude riesit podobny problem uz sa to asi podarilo vyriesit
(zatial to teda neurobilo problem ;o))

Takze v prvom rade okamzity sync, bez cache ;o)
No a v druhom rade - donutil som autora softu, aby vypol indexy tam kde
ich netreba - a cuduj sa svete, vsetko chodi ako ma! No a este mala
drobnost - disky su mountovane cez sambu...

Podstata bude v jednom-donutit FOXkarov pisat korektne sietove
aplikacie. Ked som popisal problem presne programatorovi co to robil kus
v nom hrklo a vyzeralo, ze tuto situaciu vobec pri navrhu
nepredpokladal. No a prave toto asi bol problem c. 1. Takze Linux v tom
bol vpodstate nevinne ;o))!

Inak k behu kas na serveri - ma to drobny problem a to su tlaciarne pri
lokalnych masinach. Aj ked to by vsak bolo tiez riesitelne ;o)

Vlado

Petr Zapadlo wrote:

> Nechci byt spatnym prorokem, ale myslim si ze takhle to nerozchodite.
>
> Je zde nekolik problemu:
> 1) Zamykani souboru (a casti souboru) pres dosemu - smbmount
> 2) Cachovani smbmount (pokud se na siti provede zmena, tak se neprojevi na
> souboru dostupnem pres smbmount)
>
> Oba dva jsou tak fatalni, ze s nimi urcite nepohnete.
>
> Je tu jedine mozne reseni.
>
> Presunout data na server a vsechny instance dosemu provozovat na serveru - tj
> kasy budou pouhe terminaly. Pak jednotlive instance dosemu pojedou proti
> [...]

---
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, Liptovsky Mikulas, Slovakia
phone: +421/44/5526153, fax: +421/44/5621454
mobil: +421/905/642799