(Vyřešeno) Re: pppd na Debianu

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Neděle Únor 16 11:19:48 CET 2003

Veros Kaplan wrote/napsal:
: Dobrý den,
:
: mám na počítači Debian sarge a nechce mi fungovat pppd.
:
: pppd 2.4.1, kernel 2.4.18, jako modem mám Siemens ME45 připojený
: přes sériový kabel.
:
: Spojení se naváže v pohodě, ale po nějaké době (30 sekund) začnou pakety
: chodit velice pomalu či se přestanou vracet úplně.
:
: Chyba není v mobilu, tipoval bych si na nějakou změnu defaultů, jinak
: opatchované pppd v RedHatu a v Debianu, či nějakou chybu mezi klávesnicí
: a židlí.
:
: Máte někdo nějaký nápad? Chodí ten mobil někomu s Debianem a poslal by
: mi konfiguraci?

  Dělalo to i jádro 2.4.20, ale poté co jsem z jádra vyházel skoro
všechno (IPSec, CIPE, Omnibook module, Software Watchdog, hodně
sériových portů) to začalo chodit.  Nechápu.   Nejspíš chyba
s časováním.

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>