Instalace Suse 8.1 z NTFS disku

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Pondělí Únor 17 13:45:56 CET 2003

> firemni notebook
> nebo musim
>
> A já myslel, že Linux se hlavně instaluje na Ext2 nebo Ext3 nebo XFS
> nebo ReiserFS apod. Fat32 není příliš dobrá volba. To ještě tak max.
> UMSDOS, ale jestli to Suse umí přímo v instalaci, to fakticky nemohu
> sloužit.

Jsme si nerozumneli. Ja samozrejme budu instalovat Suse na ext2, ale
predpokladam, ze ten vytvorim pri instalaci. Ale potrebuju odnekud cist
instalacni baliky. V mem pripade je mam na NTFS partition. Mozna je spatny
uz vubec muj prvni predpoklad. Treba je nejak mozne spustit nejaky zaklad
instalace, odnekud natahnout instalaci, ktera se ulozi uz na ext2 a
pokracovat v instalaci s tim, ze data bude cist z ext2. Ale v tom se moc
nevyznam. Priznavam, ze jsem zmlsan instalaci z CD. :-)

TNX