Re: Instalace Suse 8.1 z NTFS disku

Oak Oak.brno na seznam.cz
Pondělí Únor 17 13:51:39 CET 2003

Dne 17. únor 2003, <linux na linux.cz> napsal:
> instalacni baliky. V mem pripade je mam na NTFS partition. Mozna je spatny
> uz vubec muj prvni predpoklad. Treba je nejak mozne spustit nejaky zaklad
> instalace, odnekud natahnout instalaci, ktera se ulozi uz na ext2 a
> pokracovat v instalaci s tim, ze data bude cist z ext2. Ale v tom se moc
> nevyznam. Priznavam, ze jsem zmlsan instalaci z CD. :-)
>
> TNX

Je potřeba nabootovat, třeba ze 2 disket (dají se vytvořit
jak ve Windows, tak v Linuxu, tak i v DOSu; viz readme v
adresáři boot). Pak prostoupit nabídkami až k instalaci z
HDD a vybrat oddíl a zadat adresář s kořenem instalace. Ta
pak naběhne.

Teda nejsem si na 100% jistý, že SuSE 8.1 umí i NTFS, ale
z FAT32 to valilo... Ale i to NTFS už asi umí, vzhledem k
nárůstu počtu modulů na bootovacích disketách.

Zdraví,

Oak

Reklama:
Soutez o 10.000,- Kc a jedno z deseti baleni noveho Aquafresh Whitening systemu - pro zarive bile zuby, intenzivne svezi dech a cela Tva usta.
http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=43403%26url=http://www.icewhitening.cz