kontrola mail-status jinak nez /var/log

Michal Samek spec_list na tony.cz
Pondělí Únor 17 14:45:19 CET 2003

On Po, 2003-02-17 at 12:51, Jan Kubik wrote:
> Vazeni
>
> predem dekuji za odezvy a zde nekolik poznamek(otazek):
>
> to webmin:
> software jsem si nainstaloval. Pekne. Jestlize jsem nic
> neprehledl, tak je to vecicka, ktera umozni uzivatelum
> nahled do systemovych konfiguraci bez root/vi/znalosti
> ulozeni v systemu.

spis kompletni spravu systemu (ja vim ze uplne kompletni ne) nejenom
nahled do konfigurace

> V pripade mailu ovsem dostane uzivatel originalni zobrazeni
> /var/log/mail. Uzivatele, ktere mam tu cest "supportovat"
> maji ovsem problem najit hlavni vypinac na pocitaci. Pro ne to
> asi neni. Pouzivaji u Vas bezni uzivatele skutecne webmin?

ano. Pokud neni schopen prolezt pres par odkazu, pak neni v podstate
schopen prace :) Webmin jsem vam radil, protoze se da pro dane uzivatele
upravit pristup pouze do vybranych modulu, pak z toho nebudou tak
spatni. Novy webmin ma navic jakysi usermin - o tom zatim moc nevim.
Navic webmin je dobry na spoustu jinych veci. Taky ho pouzivam na
mailserveru, kde chci, aby si mohli uzivatele smazat velke maily, ktere
nechteji stahovat (pres modemy). Kus je uz prolozeny do cestiny.

--
Michal Samek <spec_list na tony.cz>