Xfce a StayOnTop

Miroslav Zidek mizi na worldmail.cz
Pondělí Únor 17 20:09:04 CET 2003

Zdravím

V Pá 14 úno 2003, Petr Janda napsal:
> Gratuluju, ja tu svou donutil aby si mp3 a CD postela pox xmms :-)
No dobře, nebudeme se hádat o slovíčka :) Pošta - Kmail + odesílání a
příjem lokálně sendmail+fetchmail

> No jasne, X-y nevidi co bezi v xtermu, vidi jen xterm
Hmm, tak to by to vysvětlovalo - spíš je zajímavé, že když jsem
předtím zkoušel tyto vlastnosti nastavit pro samotný xterm (i když
praktický význam není žádný), navrchu stejně nebyl

> xterm -class ppptime -geometry 50x2+440+0 -e ppptime by nepomohlo?
> samozrejme s tou konfiguraci Xfce
Bohužel nepomohlo. Budu to muset vyřešit nesystémovým upozorněním, že
pro zjištění, jak dlouho brouzdá musí mrknout na plochu x :-O

MZ
--
 Miroslav Zidek
 http://www.mzidek.net/