Padajici ATHLON +VIA KT333,rh8

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Únor 18 09:22:31 CET 2003

On 16/02/2003, linux wrote:

> Ahoj,
> koupili jsme novy server  (ATHLON 2000+ a VIA KT333) a po  instalaci
> rh8 neustale tuhne na teto hlasce:
> Kernel panic: Aiee killing Interrupt handler
>  In Interrupt handler - not syncing
> ..po 3 dnech neustaleho testovani (memtest,nahozeni jadra 2.4.20
> a vsemoznych dalsich testu ) a vymene hdd,sitovky  jsem na nic
> neprisel.V konferenci se jiz nekdo podobny problem resil,ale
> nevyresil:)

Mozna to bude uplne mimo, ale: v podstate nahodou jsem se tusim od Yenyi
kdysi dozvedel, ze u nekterych boardu je nejaky zahadny problem (snad
s maskovanim IRQ, podrobnosti jsem uz zapomnel), ktery se resil
pripojenim mysi do PS/2 portu. V nasem pripade tomu tak skutecne bylo
a od te doby, co jsem mys pripojili (ted ji rikame hardwarovy klic :),
mame klid. V nasem pripade slo ale o dualovy board - bohuzel netusim,
jestli se to tyka i nekterych singlu.

S pozdravem
Michal Krause
--
Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka