Padajici ATHLON +VIA KT333,rh8

Zdenek SUTR Kaminski xkaminsk na rubisko.ascs.muni.cz
Úterý Únor 18 11:09:34 CET 2003

On Tue, 18 Feb 2003, Michal Krause wrote:

> Mozna to bude uplne mimo, ale: v podstate nahodou jsem se tusim od Yenyi
> kdysi dozvedel, ze u nekterych boardu je nejaky zahadny problem (snad
> s maskovanim IRQ, podrobnosti jsem uz zapomnel), ktery se resil
> pripojenim mysi do PS/2 portu. V nasem pripade tomu tak skutecne bylo
> a od te doby, co jsem mys pripojili (ted ji rikame hardwarovy klic :),
> mame klid. V nasem pripade slo ale o dualovy board - bohuzel netusim,

No ono zrovna tohle se to tykalo AMD chipsetu a jeho chyby, resp.
vlastnosti popsane v manualu :-)

--
Bc. Zdenek Kaminski <xkaminsk at fi.muni.cz>

homepage: http://www.fi.muni.cz/~xkaminsk/
IPv6 router homepage: http://www.liberouter.net/
Key: 0xD7315488
Key fingerprint: 3CB0 8108 CB76 446E 2895 AF33 9B3A 851B D731 5488