Instalace XP mi zmrsily Linux

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Únor 18 10:45:11 CET 2003

Dne út 18. únor 2003 08:23 jste napsal(a):
> Mel jsem na jednom hdd instalaci Win98 a Linuxu Red Hat 7.X. Vyber OS mi
> zajistoval Grep (ci jak se to jmenuje). Pak jsem nainstaloval Windows XP
> a ty mi prepsaly zavadeni Linuxu. Zkousel jsem nastartovat Linux ze
> zachrane diskety, ale bohuzel se mi nepodarilo to uvest do puvodniho
> stavu. Nepomohla ani reinstalace Linuxu, pac mi to rvalo, ze neni
> pritomen zadny vhodny souborovy system (pritom po startu Zachrane
> diskety jsem se do Linuxoveho souboroveho systemu dostal). Co mam
> udelat, abych nemusel disk formatovat?

Nevím co se mohlo stát, ale skuste se kouknout na disk fdiskem z linuxu, zda
XP nepřepsaly příznaky odílů tj z linuxu udělaly třeba ms-dos oddíl atd.....

Jinak další vec proč to píšete sem ??? Bombardujte technickou podporu toho XP
ať vám poradí co vám ty XP udělaly a jak to spravit máte je přece legálně
koupené ? :-)

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |