Delka podpory jednotlivych distributoru

Úterý Únor 18 15:48:49 CET 2003

Pavel švarc wrote:
> Dobře zkuste nám tedy načrtnout model vašeho nasazení, pro které budou dva
> roky málo. Zřejmě nejsem jediný koho takové nenapadá. :O))

	Vypocetni system, centralni aplikacni system apod. V podstate se da
rici, ze v okamziku, kdy coby odberatel reseni jsem nucen vyuzit i
systemu nejake komercni firmy, pak mam velky problem, protoze:

a) dodavatel tohoto komercniho systemu muze mit (a ve valne vetsine
pripadu ma) delsi cyklus mezi novymi verzemi (Fluent, modelovaci
software, profesionalni nastroje pro zvuk, obraz, GIS, HZD atd.)
b) nova verze ma zpravidla i vyssi naroky na HW; muj HW, ackoli ke svemu
ucelu 100% odpovidajici nemusi tyto naroky splnovat
c) certifikace systemu, vcetne HW zakladny take nejakou dobu trva a
casto se nejedna jen o mesice... - vemte si, kolik HW je certifikovano
pro Red Hat 8.0, kolik komercnich systemu (uz konecne!) podporuje Red
Hat rady 7... - velka spousta velkych baliku konci na urovni podpory
GLIBC 2.0 a tedy RedHat 6.X, ne-li nize.
d) i takova IBM dodava(la) (a nemam duvod domnivat se, ze nyni je to
jinak) jeste 4. ctvrtleti 2002 systemy eSeries s 'upravenym' (zaznamenal
jsem pouze podporu vice Gbit sitovych karet - od RH je podpora tusim 6
typu) Red Hat 7.1.

	Staci Vam to pro zacatek?

PS: Mluvim o oblastech ne na kolene reseni, ale o profesionalnich
resenich, kde penize nejsou hlavnim (a jedinym) kriteriem vyberu,
hlavnim hnacim motorem je reseni ukolu/problemu/cinnosti...