Delka podpory jednotlivych distributoru

Pavel švarc stefan.samecek na volny.cz
Úterý Únor 18 16:55:20 CET 2003

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> Vypocetni system, centralni aplikacni system apod. V podstate se da
> rici, ze v okamziku, kdy coby odberatel reseni jsem nucen vyuzit i
> systemu nejake komercni firmy, pak mam velky problem, protoze:
No pokud na systému poběží nějaké "velké" a hlavně "komerční" řešení potom
myslím není na místě nasadit distribuci která je prostě "malá", myslím tím
volně šířenou verzi RH.
Pokud hodlám nasadit např. Oracle Database Standard Edition v ceně 15,000$
potom investice 800$ za RedHat AS je něco mále nad 5% a to my nepřijde zase
tak strašné.
A pokud se vám ten poměr cena/doba podpory nezdá řekněte kdo nabízí více ??

například právě AS má podle www.redhat.com certifikaci pro HW Dell, HP i IBM

> Staci Vam to pro zacatek?
ano hezký začátek :O)) myslím že lepší bude rovnou i konec

> PS: Mluvim o oblastech ne na kolene reseni, ale o profesionalnich
> resenich, kde penize nejsou hlavnim (a jedinym) kriteriem vyberu,
> hlavnim hnacim motorem je reseni ukolu/problemu/cinnosti...
no pokud peníze nejsou kritériem výběru tak proč se potom bavíme o volně
šiřitelné verzi ?? AS má podporu 5let
http://www.redhat.com/apps/support/errata/rhlas_errata_policy.html

Stefan

PS: na tuto debatu nejsem asi tak úplně rovnocený soupeř, nic takového jsem
nikdy nenasazoval, jen mi to přijde jako že chcete naprosto nemožné. Chcete
aby RH podporoval třeba pět let něco co vám dal zadarmo a ještě vám k tomu
dal veškeré záruky.