realna nasazeni linuxu

Leos Literak literakl na abclinuxu.cz
Úterý Únor 18 20:24:35 CET 2003

Ahoj,

pomaham pripravit clanek do tydeniku Ekonom na tema
srovnani Linux a Windows. Snazim se podavat objektivni
informace, jsem zvedav, co z toho nakonec redaktor vytvori :/

Pro pobaveni toto jsou vyjadreni microsoftu:

>MS, alespon mi tak rekli v české pobocce, tvrdí, že Linux na desktopech uz má za sebou svuj vrchol. Je to pravda?
>Dokonce se domnívají, že Linux časem přestane být zdarma, po té, co ho koupilo IBM.
>

>Microsoft také operuje tím, že z dloudobého hlediska je Win levnější, protože k Linuxu potřebujete neustále někoho, kdo to všechno odladí a připraví k provozu. Źe Win jsou sice dražší na pořízení, ale jeich provoz je levnější. Můžete to okomentovat?

prosim zadny flame, bylo to jen FYI, ze Microsoft ma FUD v krvi

nicmene bych potreboval do clanku nejaka zajimava realna nasazeni
Linuxu. nejlepe nejake velke podniky. v zahranici se tim chlubi,
u nas to podniky taji :-((

pokud nekdo neco mate, prosim zaslete mi informace. nejlepe do zitrejsiho
obeda. chtelo by to neco velkeho :-) firma o desiti PC asi nikoho neoslni.
je skoda, ze ty nejzajimavejsi projekty jsou tajne, vid Q.K. ;-)

predem diky

    Leos

--
Leos Literak