Vykon mailserveru

Středa Únor 19 22:41:38 CET 2003

On Tue, Feb 18, 2003 at 07:33:05PM +0100, Jan Havlicek wrote:
> Zdravim
cau

[zrezane]

> Ciste pro zajimavost mam dotaz. Rekneme ze mam centralni mailserver
> U veskere prichozi posty ke kontrole integrity pomoci SW Anomy Sanitizer
> k vyhodnoceni zda se nejedna o SPAM pomoci SW Spam Assasin (mail
> vyhodnoceny jako SPAM je oznacen a predan k doruceni aderesatovi). Cast
> prichozi posty je na sekundarnim serveru (SUN Blade) kontrolovana na
> viry pomoci Amavisd-new a rutin Sophosu. Zbyla prichozi posta je
> kontrolovana na viry az na cilovem stroji, odchozi posta aktualne na
> viry kontrolovana neni.
Ok. Nepises presnejsie, ako tieto konkretne programy pouzivas, vid nizsie....

> Pri vetsim napadu pruchozi posty je tento stroj pomerne hodne zatizen
> (load avg. podle monitoringu se bezne pohybuji radove okolo 200 v
> pripade problemu se splhaji az k 1000).
To je ozaj dost.

Pokial horeuvedene programy nie su demony, musia sa pre kazdy mail forkovat,
co sposobuje pri vela mejloch vyrazne plytvanie.

Uvedeny amavisd-new je dost vyzrazne optimalizovany presne na toto. Bezi ako
demon, preforkuje, rutiny spamassassinu si dynamicky pripaja. Co sa tyka
sophosu, existuje demon sophie (zhruba www.vanja.com/sophie), ktory robi s
sophosovim libsavi kontrolu.

> Protoze nemam nikde po ruce srovnani, zajimalo by me jestli nekdo
> provozuje zatezi priblizne srovnatelny mailserver a s jakou konfiguraci
> SW, jakym zelezem a jakymi vysledky.
No, nepisal si, kolko mejlov to akoze spracuje. Odkedy mam som stary amavis
nahradil amavisd-new, tak sa spravanie v peakoch vyrazne zlepsilo.

> Diky
>
> Honza
Bye,

Failure is not an option. It comes bundled with your Microsoft product.