FW: Instalace suse z disku (FAT32)

milan.cizek na up.mpsv.cz milan.cizek na up.mpsv.cz
Středa Únor 19 07:04:47 CET 2003

> je to chyba v distribuci. Druhou část nějak nechápu - mohl
> byste mi vysvětlit Váš myšlenkový pochod?

No asi nasledovne: na instalacnim cd je samozrejme nejaka struktura
adresaru, každý mimojine obsahuje i soubor md5sums. Takze když chci overit
cele CD, musim porovnat rucne (md5sum.exe) v kazdem adresari. Muj dotaz
smeroval k tomu, jestli neexistuje nejaky programek (zapomnel jsem dodat, ze
to chci pod Windows), do ktereho bych zadal napr. C:\SuSe\CD1\ a on by
automaticky overil i vsechny podadresare, ve kterych se soubor md5sums
nachazi.

Milan