realna nasazeni linuxu

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Středa Únor 19 08:21:42 CET 2003

> nicmene bych potreboval do clanku nejaka zajimava realna
> nasazeni Linuxu. nejlepe nejake velke podniky. v zahranici se
> tim chlubi, u nas to podniky taji :-((

Ono je to totiz tim, ze v USA je to asi skutecne levnejsi nez nasazeni
Windows. U nas to tak bohuzel zatim neni (nepocitam nasazeni linuxu na
nejake PC a prohlaseni, ze toto je ted nas server)

> pokud nekdo neco mate, prosim zaslete mi informace. nejlepe
> do zitrejsiho obeda. chtelo by to neco velkeho :-) firma o
> desiti PC asi nikoho neoslni. je skoda, ze ty nejzajimavejsi
> projekty jsou tajne, vid Q.K. ;-)

U nas se treba instaloval Linuxovy cluster pro jeden vyrobni system a kdyz
se secetly naklady na instalaci, tak z toho vyslo, ze za tu cenu bychom
hrave meli cluster na W2K a vedeli bychom, co se tam deje, co delat v
pripade problemu atd. Takhle jsme z casti odkazani na Suse CR. Je to o
lidech. Pocet lidi s dobrou znalosti W2K, XP IMHO presahuje pocet lidi s
dobrou znalosti Linuxu. Navic neni problem udelat si certifikaci na MS. S
linuxem mi to prijde slozitejsi.
Ale ja jsem znamy sice jako fanda, ale taky jako velky skeptik, co se
budoucnosti Linuxu tyka. Tak snad nemam pravdu. :-)

TNX