Nastaveni firewallu na RH8.0 (divne)

Jurecka, Karel karel.jurecka na epcos.com
Středa Únor 19 08:34:31 CET 2003

Dobry den,

pri instalaci RH8.0 jsem zaskrtnul volbu, aby neinstaloval zadny firewall.
Po instalaci se podivam v KDE na nastaveni firewallu a je tam nastaveno
HIGH. Pres toto bych se dokazal jeste prenest, ale pokud chci zmenit toto
nastaveni u firewallu na LOW nebo cokoli jineho a kliknu na OK tak se zmeni
(s odpustenim) leda tak velky kulovy....delam nekde chybu? Nebo nastaveni
firewallu v KDE je uplne jiny firewall nez v instalatoru?
Protoze ten stroj mi pote tvrdosijne vyhazuje jakokoli pokusy o pripojeni k
nemu :(

Diky, KJ.

PS.- Mozna jsem taky pekna mouka 00 a chyba je ve me :)