realna nasazeni linuxu

Pavel Urban urbanp na mlp.cz
Středa Únor 19 12:11:42 CET 2003

Hmno, u nas na tom jedou DNSka, nektere webservery, ftpcko a kus
mailoveho systemu (ten kus, ktery funguje bez problemu :-[ ). V mestske
knihovne v Praze je na centralnim databazovem serveru, klienti jsou
Windozy.

Leos Literak wrote:
> Ahoj,
>
> pomaham pripravit clanek do tydeniku Ekonom na tema
> srovnani Linux a Windows. Snazim se podavat objektivni
> informace, jsem zvedav, co z toho nakonec redaktor vytvori :/
>
> Pro pobaveni toto jsou vyjadreni microsoftu:

> prosim zadny flame, bylo to jen FYI, ze Microsoft ma FUD v krvi
>
> nicmene bych potreboval do clanku nejaka zajimava realna nasazeni
> Linuxu. nejlepe nejake velke podniky. v zahranici se tim chlubi,
> u nas to podniky taji :-((
>
> pokud nekdo neco mate, prosim zaslete mi informace. nejlepe do zitrejsiho
> [...]

Pavel Urban (pavel.urban na hq.iol.cz)
IOL system disaster
Internet OnLine, www.iol.cz
    Vegetables should not operate electronic equipment.
           Computer Stupidities, http://rinkworks.com/stupid/