realna nasazeni linuxu

Středa Únor 19 23:08:02 CET 2003

On Tue, Feb 18, 2003 at 08:24:35PM +0100, Leos Literak wrote:
> Ahoj,
Cau.

> pomaham pripravit clanek do tydeniku Ekonom na tema
> srovnani Linux a Windows. Snazim se podavat objektivni
> informace, jsem zvedav, co z toho nakonec redaktor vytvori :/
Objektivna informacia odo mna je zhruba ta, ze skutocne normalne
prevadzkyschopnu instalaciu windowsu som za cely svoj zivot videl asi na 3ch
miestach, pricom sa da predpokladat, ze do toho investovali miliony (velke
institucie).

Toto plati, ked mas stastie. Ked nemas, tak tie Windowsy nedokaze poriadne
nastavit nikto bezne pristupny, len za tazke $$.

Povedal by som, ze aj ked ludi dokazucich pomoct pri problemoch s linuxom je
menej, su kvalifikovanejsi, a pocet ludi pre windows je umelo nafuknuty, lebo
pri ozajstnych problemoch dokaze pomoct malo z nich.

Vcera som sa 4 a pol hodiny babral s novym (!!) pocitacom s XP-Home, ktory uz
pozerali 2ja "odbornici" na windows (ja s windowsom vlastne uz ani nerobim a
XPcka som videl asi 3ti krat). Nefungovalo ADSL a tlaciaren, Windows ale
ziadne chyby nehlasil. Nakoniec som si spomenul, ze mam instalacku RH7.3 a
nabutoval som ju v rescue mode. Z nej som zistil, ze je chybny board, lebo USB
hlasilo chyby a sietovka tiez nefungovala (ten isty board mam na dalsich
linuxovych aj windowsovskych masinach a tam funguje ok). Za tento boj s
diablom dostanem EUR 45 (zlavil som lebo to bola rodina).

Takze asi tak.

>    Leos
Bye,

       My mind is like a steel trap - rusty and illegal in 37 states.