Jak zjistit nove a zmenene soubory?

Karel Bednar bednar na edu.cce.cz
Středa Únor 19 16:13:37 CET 2003

> Dobry den vsem,
> potreboval bych kvuli inkrementalnimu zalohovani zjistit nove
> a zmenene soubory. Tar ma sice prepinac na nove soubory, ale
> nenajde treba prejmenovane, kde se nezmenil datum modifikace.
> Mate, prosim, nekdo nejaky napad? Zkousel jsem i find (zase
> nenajde prejmenovane), potom ruzne vypisy adresare do souboru
> a test rozdilu...nevite, jak na to?

 pokud se jedna o  rozumny počet souboru  nauploudenych přes sambu musí
stacit:

1. vypsat soubory ve stromu skriptem do  textoveho souboru a u kazdeho
poznamenat md5sum
2. probehnout aktualni stav  stromu  a porovnavat jejich vyskyt a
md5sum se stavem  txt soboru
3.  pokud soubor neexistuje nebo ma jiny md5sum pridat do taru
4. aktualizovat  textovy soubor
5. jen se kochat co vsechno jde udelat v bashi :o)

--
Karel Bednar