Delka podpory jednotlivych distributoru

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Čtvrtek Únor 20 07:31:48 CET 2003

Pavel Kankovsky wrote:

> ...a kazdy den se modli, aby se na tom zarizeni neco neporouchalo, protoze
> pak by byli uplne a definitivne v pr..., protoze uz by to nikdo nedokazal
> opravit? ;)

Presne tak ;o) Nedavno sa nam do firmy podarilo kupit 2 osvitove
jednotky SCITEX a k nim RIPy (pocitace rastrujuce PS na bitmapu pre
osvit). RIPy boli original IBM PS/2 486 z roku asi 97 upgradnute pocas
ich zivota na P90. A bezia pod AIX 3.0...
Su celkom rychle (vraj v dobe ich nasadenia boli to najrychlejsie co
existovalo s nejakou superrychlou zbernicou ala IBM). Ale problem je
siet. Maju 10Mbit koax... Pri pokuse o zohnanie nejakej 100Mbit
karty do nich sa mi v IBM vysmiali, ze aj ak by sa mi nieco podobne
podarilo zohnat novy pocitac by bol zarucene lacnejsi...
Inak servisaci zo SCITEXu mi vrele odporucali stare RIPy si nechat,
lebo ak niekomu nieco odide daju sa _velmi_ vyhodne predat.
Disky v nich 2x1GB SCSI sa uz nerobia a velke sa do nich nedaju
zohnat. A Scitex ich ma na sklade, ale predava ich za nakupne ceny
plus nejaka ta prirazka. Takze za destattisice ;o)
Takze to skoncilo stvrtmilionovou investiciou do noveho RIPu (SW)
a bezi na obycajnej P4... Zatial pod NT, ale vraj casom vyvinu aj verziu
pol Linux na ktoru sa uz tesim ;o)

Vlado

---
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, Liptovsky Mikulas, Slovakia
phone: +421/44/5526153, fax: +421/44/5621454
mobil: +421/905/642799