Delka podpory jednotlivych distributoru

Zdenek Kabelac kabi na i.am
Čtvrtek Únor 20 09:38:13 CET 2003

"Ing. Pavel PaJaSoft Janousek" wrote:
>          Mno ja jsem naopak zaznamenal, je to asi 14 dni, co MS musel ustoupit a
> zavazal se podporovat MS WinNT 4.0 (ze by z roku 1996?) dalsich 12
> mesicu... - sam si spocitejte kolik je to let a sam vidite 'chut' obmeny
> ve firmach, ktere si ani MS nedovoli ignorovat, troufam si tvrdit, ze
> stejne to bude i u jinych (IBM, Sun apod.)

No jenze jestli neni problem v tom ze tuhle  10 letou podporu
taky M$ tvrde zaplatite - i ty jejich nove produkty, kdy
uzivatel si ji bud plati pausalem a nebo mu to M$ hezky
osladi pri upgradu na novejsi verzi jsou cesta timto smerem.

Proc by treba Debian mel udrzovat Bo system a zabirat s nim
misto na serverech, kdyz si uzivatel muze 'zdarma'
nainstalovat novejsi stable (pokud tedy zrovna nechce unstable)

Timto upgradem ztravi rekneme pul dne 1x za dva roky
(neco by ty admin delat mel ne, kdyz uz za to bere prachy :))
- a misto toho nam tu navrhujete, aby vyvojari travili mesice tim, ze
budou zaplatovat stare systemy a portovat do ni
veci neportovatelne - me to prijde jako silne naivni.

Kdyz vam klekne nejaka 386 - to ji pujdete nahradit nejakym
muzealnim kouskem a budute hledat 600KB disky ???

--
  .''`.
 : :' :    Zdenek Kabelac  kabi@{debian.org, users.sf.net, fi.muni.cz}