HP Omnibook XE4500 a LINUX

Martin 'Megac' Mokry megac na vupu.sk
Čtvrtek Únor 20 10:53:45 CET 2003

On Thu, Feb 20, 2003 at 10:23:04AM +0100, b2 na quick.cz wrote:
> Mozna jsem mel jeste napsat, ze tenhle model ma
> chipset ALI. Gentoo linux je mam pocit slozitejsi
> na instalaci. Upravoval jste nejak jadro nebo
> delal jinou, pro mne jako zacatecnika, slozitejsi
> operaci?
> BOBO

O co ide ? Co sa tyka chipsetu tak jediny problem ktory som postrehol pri kerneloch rady 2.4.x je pomaly prenos z HDD, konkretne cca 4-5 MB/s, nesupportuje to DMA. To (a kopu inych drobnosti ako napriklad lepsia podpora ACPI) som vyriesil prechodom na betaverziu kernelu (rada 2.5.x). Bezi to spolahlivo, z disku to cuca asi 23-25 MB/s, perfektne zobrazuje stav baterie a ine srandicky ... akurat pri kerneli rady 2.5.x mi mrznu Xy v pripade pouzitia Direct Rendering Interface a OpenGL zaroven (napriklad pri spusteni glxgears). V 2.4.x bezi DRI normalne ...

--
Megac