HP Omnibook XE4500 a LINUX

Petr Skoda skoda na pleione.asu.cas.cz
Čtvrtek Únor 20 12:48:22 CET 2003

Ja uz se asi mesic snazim prejit na 2.5 ale stale to neni ono - viz
problemy nedavno popisovane pod subj "RH8.1b a 2.5.59"

Jelikoz mi nikdo neodpovedel a jeste ze me nekteri delaji blbce,
poprosil bych vas o presny postup jak to 2.5. prelozit - resp co do
konfiguraku - obcas mi neco co dam do modulu nejde, musim to dat do jadra
primo a aje to vubec hrozne slozite testovani - navic problemy s novymi
initrd-modul-tools a mkinitrd apod...

Takz muzete poslat svuj .config
? a popr nejake rady jak presne postupovat pri prechodu z 2.4.18 ci 20 ?

Me uz se rozchodila zvukovak jako trident 4x ali pres ALSU v jadre, ale
prestalo zase chodit hotplug .......