Delka podpory jednotlivych distributoru

Čtvrtek Únor 20 13:57:43 CET 2003

On Thu, 20 Feb 2003, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Ano, souhlasim, nebyl jste to ale Vy, kdo poukazal (opravnene a
> spravne) na Oracle v trochu jine souvislosti?

No jo, Ozralce...
Ten, kdo ho nema ted, ani ho naplanuje v budoucnosti, tomu to muze byt
jedno.
Toho, kdo uvazuje o jeho koupi a ma moc rozhodnout, takove detaily, ze
jsou jejich programatori prasata, vetsinou nezajimaji ("no one has ever
been fired for buying...").
Ten, kdo uz ho ma, za nej uz utratil tolik penez, ze by to muselo
zruinovat celou firmu nebo zabit pulku mesta, aby se odhodlal sve
rozhodnuti revidovat.

> Ze by se kolega Larson mel zacit bat? - Bohuzel vo vo vo tom to
> je...:-(

Larson je zkratka za Larry Ellison? Ten se nema ceho bat, protoze je
celebrita slouzici k obveseleni prosteho lidu a ne programator. ;)

> 	Zrovna loni si pomerne uzila, kdyz sama zmenila svuj Interface...:-)
> [zaznamenal jsem vice veci nez jen maly stack pro thread, coby
> nejkriklavejsi problem,

S tou velikosti zasobniku je to velmi diskutabilni, protoze tato tzv.
chyba sice porusuje jiste zvyklosti, ale neni afaik to v rozporu s zadnou
existujici specifikaci. Pokud to nekomu vadi, ze to definovano neni (a
souhlasim s tim, ze je to spatne), pak se s tim musi bud smirit (a
akceptovat riziko), nebo si uspinit ruce a nejakou rozumnou specifikaci
navrhnout a prosadit.

U tech ostatnich z hlavy nevim.

> navic u RH do dnes nevyresen, jak jsem byl spraven...]

Prinejmensim neni clovek zcela odkazan na libovuli RH, kdy a zda to
spravi. Pravda je, ze asi chybi nabidka nezavisle poskytovane podpory.
Co se da delat, nejsou lidi. :)