realna nasazeni linuxu

Vaclav Dvorsky hufhendr na sendmail.cz
Čtvrtek Únor 20 21:27:09 CET 2003

 > Rozhodl jsem se ze budu pouzivat jen legalni software a na konci
 > ligalizanicho procesu cekali i jedny windows (musim je mit kvuli IE a
 >  kontrole vzhledu www v nem). Tak jsem nechtel moc skrblit a koupil
 > jsem si krabicovou verzi a nikoliv OEM jak je zvykem, ze se podivam
 > na zoubek MS hotline a jak budu mit JAKYKOLIV problem, tak si s nima
 > budu povidat a chtit napravu problemu...

Ja mam tedy doma OEM, ale v praci mame i select a krabice. Na hotline MS
mam dobrou radu: nenechat se odbit. Mate to legalne koupene a platite
plnou cenu za technickou podporu.
Bohuzel mam stejne zkusenosti jako vy, takze mam druhou radu. Najdete
nekoho, kdo dela u firmy s cca 9000 pocitaci, to uz je zakaznik, ktery
nelze ignorovat. At zavola na technickou podporu on, verte mi, ze se mu
budou venovat podstatne lepe i v pripade problemu Windows x Linux (sice
jen z uhlu Windows, ale opravdu dobre).
Velmi kvalitni OEM podporu ma Compaq - vlastni zkusenost.

--
Vaclav Dvorsky
http://www.akira.cz