Multihead, Xinerama: Problémy

Daniel Smolik marvin na mydatex.cz
Čtvrtek Únor 20 22:09:38 CET 2003

Oak wrote:

> Funkce XV tedy souhlasí, mě taky jede jen na AGP kartě (nV).
> Ale zajímá mě to XawTV - že by to bylo stářím grafiky na PCI?
> Ona ta TV jede, ale sekaně a jsou přes ní pruhy (i v malým
> okně). Pokud bych
> si byl jistý, že to je grafikou, vyměnil bych ji. Samozřejmě
> bych chtěl taky TV radši na 15" a pracovat na celé ploše 17".
To bych fakt rekl, ze to bude tou kartou. ME to chodi skvele. Normalne
  vezmu televizi a presouvam ji z jednoho monitoru do druheho (19" a
17") a jde to.

> Už tam mám Xinerama režim a přišel jsem na to, že chyba v
> adresování okna se projevuje jenom tehdy, když se okno otevře
> na 2. monitoru, což nepoužívám, neboť to při několika pokusech
> po chvíli znamenalo smrt celýho systému...

To ze ti to zatuhne je bud vazna chyba Xserveru nebo te PCI karty.
Zkusil bych ji zahodit a prubnout jinou. Jaky pouzivas nv diver ?
Ten z Xfree nebo od NV ?

			Dan