Re: Multihead, Xinerama: Problémy

Oak Oak.brno na seznam.cz
Čtvrtek Únor 20 11:27:34 CET 2003

Dne 18. únor 2003, <linux na linux.cz> napsal:
> No pouzivam DualHead + Xinearmu cca 2 roky. Nemam v celku zadne
> problemy. Ale  to bude kombinaci HW. Ja mam 3dfx na AGP a nejakou
> Mach64 na PCI. Xvideo mi jede jen na te 3dFX. Ale xawtv mam porad
> pustene na te druhe. Ale je to fakt zajimave nebot na te MAch64 xvideo
> urcite nejde, ale presuny okna z tv jsou ryche ne takove trhane jako s
> DGA.

Funkce XV tedy souhlasí, mě taky jede jen na AGP kartě (nV).
Ale zajímá mě to XawTV - že by to bylo stářím grafiky na PCI?
Ona ta TV jede, ale sekaně a jsou přes ní pruhy (i v malým
okně). Pokud bych
si byl jistý, že to je grafikou, vyměnil bych ji. Samozřejmě
bych chtěl taky TV radši na 15" a pracovat na celé ploše 17".

> To je chyba v Xserveru. To ja mel na 3dfx cca pre rokem. Ale
> reportoval jsem testoval a zase reportoval a od te doby to chodi.

Už tam mám Xinerama režim a přišel jsem na to, že chyba v
adresování okna se projevuje jenom tehdy, když se okno otevře
na 2. monitoru, což nepoužívám, neboť to při několika pokusech
po chvíli znamenalo smrt celýho systému...

Zdraví,

Oak

Reklama:
Zahraj si online hry a vyhraj Nokia 3650 a dalších 99 cen. http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=43806%26url=http://www.razdva.cz/~seznam