jak oznamit chybu v OOo

Martin Hassman martin.hassman na vscht.cz
Pátek Únor 21 08:23:28 CET 2003

Pavel na Janik.cz (Pavel Janík) wrote in news:m31y22y55z.fsf na Janik.cz:

>    From: Petr Stehlik <pstehlik na sophics.cz>
>    Date: 20 Feb 2003 15:10:28 +0100
>
> Zdravím,
>
>   > zkousel jsem dneska ohlasit chybu v OOo importu XLS na jejich
>   > webu, ale reklo mi to, ze musim byt u nich zaregistrovany a cosi
>   > kdesi. Neni jednodussi cesta (=neni tu nekdo zaregistrovany) jak
>   > tu chybu oznamit?
>
> bohulel není. Pokud budou vývojári potrebovat dalaí detaily, musí
> vedet, jak Vás kontaktovat. Chyb, kde vývojár nedostane odpoved, je
> tak výrazne méne...

Kdyz uz jsme u toho. Zacal jsem ted (konecne) OO trochu vic pouzivat a uz jsem nasel neco, co bych
do IssueZilly nahlasil.
Mam pred tim dotaz na tvurce ceske varianty OO: Jake jsou sance, ze je nektera chyba (znanlive
nesouvisejici s cestinou) obsazena i v originalnim OO a neni vnesena jen v ceske variante? Nerad
bych se v IssueZille do krve s nekym hadal, ze tohle mi proste nefunguje a on mi rikal, ze to je v
poradku :-)

Jen by me zajimalo, zda pri pocestovani jen prepisete textiky na ceske, nebo musite delat i nejake
narocnejsi patchovani kodu.

Diky
martin

--
Martin Hassman
Institute of Chemical Technology in Prague