Zacatecnik versus Blackbox themes

Miroslav Vavra cajicek na wo.cz
Pátek Únor 21 09:37:47 CET 2003

Zdravim vsechny tucnakology,
potreboval bych trosku popostrcit....znate to...zacatecnik.

Mam nainstalovane MDK 9.0 a jako winmanager mam Blackbox z teto distribuce.
Chetl jsem si pro zacatek prizpusobit plochu pomoci Themes (konkretne
"Angel"), ale rozchodil jsem ho jen napul.
Obsahoval soubou s popisem stylu a obrazek jpg.
Soubor s popisem stylu jsem nakopiroval mezi ostatni styly do
/usr/share/blackbox/styles (nebo tak nejak).
Po spusteni x jsem ho nasel mezi ostatnimi styly a uspesne jsem ho vybral a
zmeny se projevili, ale s obrazkem na pozadi jsem jiz takovy uspech nemel a
tady bych potreboval poradit.

V souboru s popisem stylu je na konci tato radka:
rootCommand:   xv -root -quit ~/.blackbox/Backgrounds/angel.jpg

Vytvoril jsem si ve svem home adresari tu cestu a umistil tam ten obrazek,
ale pri spusteni xwin se na pozadi nezobrazi.
Kontroloval jsem prava pristupu (vsichni maji minimalne r-x) i mala velka
pismena v adresarich a ruzne jsem zkousel zmenit tu cestu a umisteni
obrazku, ale bez uspechu.

Prosim poradi nekdo?
Diky.

Mirek