Zacatecnik versus Blackbox themes

Miloš Liška xliska na informatics.muni.cz
Pátek Únor 21 10:15:28 CET 2003

On Fri, 21 Feb 2003, Miroslav Vavra wrote:

> Zdravim vsechny tucnakology,
> potreboval bych trosku popostrcit....znate to...zacatecnik.
>
> V souboru s popisem stylu je na konci tato radka:
> rootCommand:   xv -root -quit ~/.blackbox/Backgrounds/angel.jpg

A xv nainstalovane mate? Co rekne napriklad "which xv"?
No a jestli xv nainstalovane neni, tak zkuste pouzit treba
wmsetbg, xsetbg, xli, mozna qiv a ja nevim co jeste...

Ten radek pak bude vypadat treba takhle:

rootCommand:   xli -onroot  ~/.blackbox/Backgrounds/angel.jpg

nebo

rootCommand:   wmsetbg ~/.blackbox/Backgrounds/angel.jpg

a podobne.

S pozdravem

           		   Miloš Liška
   	  mail: xliska na informatics.muni.cz  ICQ: 101055780
     	         WWW: http://www.fi.muni.cz/~xliska