jak oznamit chybu v OOo

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pátek Únor 21 10:56:17 CET 2003

On Čt, 2003-02-20 at 23:10, Pavel Janík wrote:
>    > zkousel jsem dneska ohlasit chybu v OOo importu XLS na jejich webu, ale
>    > reklo mi to, ze musim byt u nich zaregistrovany a cosi kdesi. Neni
>    > jednodussi cesta (=neni tu nekdo zaregistrovany) jak tu chybu oznamit?
>
> bohužel není. Pokud budou vývojáři potřebovat další detaily, musí vědět,
> jak Vás kontaktovat. Chyb, kde vývojář nedostane odpověď, je tak výrazně
> méně...

OK, uz jsem ten proces zvladl, nebyl to az zas takovy problem. Jen mi to
nechtelo Issue prijmout a tvrdilo to, ze pstehlik na sophics.cz neni
registrovany nebo co. Az po dlouhem zkouseni vseho mozneho me napadlo,
ze asi nema rad v CC: adresy lidi, kteri nemaji openoffice.org domenu.
Nestastne to ovsem kolidovalo s mym prihlasovacim mailem a k smrti me to
zmatlo. No nic, uz jsem to zadal a ted uz budu jen cekat, jak se budou
tlouct do hlavy, az tu chybu budou opravovat :)

--
Petr Stehlik <pstehlik na sophics.cz>