MTU

Stanislav Meduna stano na meduna.org
Pátek Únor 21 11:06:23 CET 2003

"Matus fantomas Uhlar" <uhlar na fantomas.sk> wrote in message
news:b34r07$t7t$2 na at-vie-newsmaster01.nextra.at...

> no, rozhodne su rychlejsie odozvy - narastie sice rezia v hlavickach
paketov
> (z 1% na 4%?) ale ak budete mat viac spojeni, budu chodit subory
rychlejsie
> pretoze nebude musiet vsetko cakat pol sekundy kym prejde mamuti paket -
> budu prechadzat mensie fragmenty ktorym to bude trvat menej. Uvidite
hlavne
> pri spojeniach telnet/ssh

No hej, ale ten MTU musi byt taky aj z druhej strany, ci nie? Mamutie
pakety su skor zvykom v download smere.

Priznavam, ze sa v tychto detailoch az tak nevyznam. Ked som ale
mal mizernu mikrovlnnu linku, skusal som sa s tym hrat tiez
(pravdepodobnost dorazenia kratkeho paketu bola podstatne
vyssia - odskusane ping-om s roznymi velkostami). Nedosiahol
som vobec nicoho, zato som zistil, ze - citat - "hlavne vdaka
jebnutym administratorom a sietarom vselikde, ktori nastavuju
svoje siete a servery tak, aby s inym MTU nefungovali" - platil
aj pre moj domaci router :-), akurat ze to bolo default nastavenie
firewallu v danej distribucii...

Nastastie provider cosi vymenil a problemy zmizli, takze som
experimenty rad odlozil ako nepotrebne.

Zdravi
--
                                                       Stano