Delka podpory jednotlivych distributoru

Stanislav Meduna stano na meduna.org
Pátek Únor 21 13:55:55 CET 2003

"Zdenek Kabelac" <kabi na i.am> wrote in message news:3E560B5D.50A4CAEA na i.am...

> Ja myslim, ze tohle se nejak zvrhava - napiste co si presne predstavuje
> po pojmem  podpora distribuce - mozna je to jenom v tom, ze si vzajemne
> nerozumime terminy.

Podpora distribucie je, ze ked nastane nejaky problem, pomoze mi ho
niekto vyriesit, aj ked bude dotycna distribucia medzicasom o dve
major verzie dalej. A to tak, ze third-party aplikacie, ktore vo svojom
systeme mam, zmenou nebudu dotknute - ci uz su to binarky
(a teda si nemozem dovolit dat tam novu libstdc++ s prekopanym
ABI), alebo zdrojaky (a teda nemozem len tak bezstarostne upgradnut
gcc 2.7.2 na 3.2).

Samozrejme ze to nebude zadarmo a samozrejme ze sa cena bude
lisit podla dlzky a rozsahu supportu. Len by to nemalo byt
v konecnom dosledku drahsie a/alebo v mensom rozsahu, ako
rovnake sluzby konkurencie.

> Ja mam na systemu jiz od 'Bo'-times Debian, ktery se jen a pouze
> upgraduje - (dalo by se rici takovy kontinualni tok service-packu :)

Ak to tak robi kazdy, potom vcelku chapem, preco bola moja idea,
ze si stiahnem CD testing, bootnem a za hodinu budem mat chodivy
system, velmi naivna :-)))

Zdravi
--
                                                      Stano