pridani/zmena zdroje instalace v SuSE 8.1

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pátek Únor 21 15:52:26 CET 2003

On Fri, Feb 21, 2003 at 03:35:42PM +0000, Petra Volna wrote:
> dobry den,
>
> nejsem schopna pridat jiny zdroj instalace nebo pri online update zmenit
> zdroj update (napr. pri pridani ftp zdroje instalace -
> ERROR(InstSrc:E_no_instrsrc_on_media)

Tohle vypadá, že není ten instalační zdroj schopen identifikovat. Nejspíš
je špatně adresář - zkuste zadat o úroveň výše nebo níže. Zkuste se také
mrknout do databáze technické podpory, mám pocit, že tuším někde u 7.3
byla chyba, že se za určitých okolností nenainstaloval nějaký soubor,
takže systém pak nevěděl, co je zač a odmítal provést update. Mohlo by to
být něco podobného.

> btw - da se udelat update na KDE 3.1 pres YOU nebo musim nejdrive stahnout
> vsechny balicky a pak si je nainstalovat? (me se KDE 3.1 v online update
> nikdy neukaze)

Nejspíš ne, online update je hlavně na bezpečnostní opravy a bugfixy, nové
verze se tam moc nevyskytují. Výjimkou bylo právě KDE, kde raději v updatu
použili 3.0.4 místo backportování do 3.0.3. Ale 3.1 bude asi natolik odlišná,
že to přes online update nepůjde.

                                                               Michal Kubeček