Delka podpory jednotlivych distributoru

Pátek Únor 21 15:56:34 CET 2003

Zdenek Kabelac wrote:
> S javou
> - 1/4 casu psani kodu
> - 3/4 vymysleni jak obejit chyby v implementaci javy.
>
> V linux mam aspon tu moznost si ten bug opravit sam...

	Kdyz uz takto argumentujete... ono snad neexistuje gcc-java, pripadne
kaffe apod.? Proc jste ty chyby davno neopravil, kdyz stejne delate 3/4
neproduktivnich veci?'-)

> Jo napad prijit s 'testing' byl IMHO velmi nestastny.
> Lidi totiz casto nevedi jak dulezite ruzne bugy jsou

	No to je pravda, mne vsak casto, pokud vim o chybe (rozumej, docetl
jsem se o ni, nenalezl jsem ji empiricky sam), chybi informace jak se to
v systemu projevi, resp. co je dotceno... - casto staci jen proste
urcite komponenty nepouzit => problem to neni/nemusi byt...

 > Kdo najde chybu v libc5 - at ji samozrejme opravi - ale
 > delat na ni aktivni vyvoj je dle meho mrhani energii a casem.

	Na tom se bezpodminecne shodneme. Ochota platit za tuto cinnost je ze
strany komercnich subjektu, mohu-li soudit, znacna, kdo tuto sluzbu
poskytne?