Delka podpory jednotlivych distributoru

Petr Balas petr-news na balas.cz
Pátek Únor 21 16:42:08 CET 2003

Stanislav Meduna wrote:

> Neverim napriklad, ze by instalacia spred 2 rokov, na ktoru by sa
> rovno postvali dnesne updates, zbehla bez problemov vratane uprav
> kvoli zmenam v konfiguracnych suboroch a.p. Upgrade management
> je dost zlozita problematika a definovane "pevne body" ho velmi
> ulahcia.

Nevim jak update o vice nez jednu plnou verzi (tady bych radeji
doporucoval upgradovat nejprve na nejblizsi vyssi verzi a tak dale)
ale jinak mi zatim vzdy upgrade prosel zcela bez problemu (mam
otestovano 2.0 -> 2.1 a 2.1 -> 2.2) a prinejhorsim to na me hlasite
vykriklo ze neni schopen zkonvertovt konfiguraky a ze musim sam a
rucne (pokud si vzpominam, tak toto byl pripad jen u bindu). Presuny
konfiguraku (/etc/smb.conf -> /etc/samba/smb.conf) se zeptal na
povoleni a pote udelal, po prechodu na jakousi novejsi libc sam
nabidl restartovani sluzeb (ne reboot!!!) jako apache, bind, ... .
Prechod 2.0 -> 2.1 jsem delal prez ssh vzdalene, 2.1 -> 2.2 by
sel stejne ale to jsem navic kompiloval kernel takze to jsem tam
byl osobne :-) ale po zkusenostech to klidne priste risknu vzdalene.
Na tech pocitacin ale jsou programy jen z ditribuce.

--
Petr Balas (petr at balas dot cz)