Delka podpory jednotlivych distributoru

Martin Reiser martin.reiser.konf na centrum.cz
Pátek Únor 21 16:19:20 CET 2003

> Timto upgradem ztravi rekneme pul dne 1x za dva roky
> (neco by ty admin delat mel ne, kdyz uz za to bere prachy :))
> - a misto toho nam tu navrhujete, aby vyvojari travili mesice tim, ze
> budou zaplatovat stare systemy a portovat do ni
> veci neportovatelne - me to prijde jako silne naivni.
>   .''`.
>  : :' :    Zdenek Kabelac  kabi@{debian.org, users.sf.net, fi.muni.cz}
>  `. `'           Debian GNU/Linux maintainer - www.debian.{org,cz}
>    `-

Pul den 1x za dva roky ? spis za rok, ne ?
tady bych citoval profesora cestiny z filmu Marecku podejte mi pero:
ale Mlho, vzdyt uz o tom pul hodiny hovorime !
pul dne muze vyjit na nejakou jednodussi konfiguraci, nazapomente, ze to
musite zkontrolovat, ze to funguje, tady se neroste linearne se slozitosti
konfigurace nebo rekneme poctem sluzeb.
A nemluvim o dalsich "casovych nakladech", taky nekdy priprava apod.

A zapomnel jste na to, ze prechod mezi n.x a n+1.x neni zrovna snadny (napr.
rh 7.3 a 8.0)
Za ty vase dva roky to musim spis nainstalovat cele znovu

Martin Reiser